Pelangi Hijau

..someone who is passionate in food and travel..
..pelangiHijau dan MyJeonghyang..
..25 july 2015..

Sunday 22 November 2015

Gua batu maloi

Gua Batu Maloi 
Tarikh : 14-15 November 2015
Kekuatan : 90org termasuk 52 org pelajar uniKL

Konon-konon penat setup khemah..tidur nak asing-asing..taknak campur students..mengada kan?

Ieda dan ain..petang di hari pertama..students uniKL dok buat explorace kitaorg dok setup khemah..

Sesi APIS SAYANG KAMI KE TAK..hahahha..jahat sgt semua ni..org lain makan bbq selepas night walk..kami? Org lain sibuk taklimat kami bedal ayam dan kambing dulu..mekasih apis..

Hari kedua, caving! Yeayy, muka happy! Sebahagian BMM yang menyertai..petua nak banyak gambar ada muka kita adalah jangan pegang kamera..hahahhaha..semua kamera org ada muka kita..paparazi is everywhere 

Ini group kecil kami..terasa rapat antara satu sama lain..tolong menolong dan kerjasama..bab mendengki pas pada nas! Nas jahat sbb buat kami sesat sekejap..thanx nas..hehehe..

5 org guardian yang bertungkus lumus untuk menjaga saya yang takutkan tempat sempit..huhu..nak menangis bila dah masuk gua tu..sesak jer dada ni..thanx ana, kak zara, kak hani, cak dan ain..korang awesome!

Lihat lah siapa paling tinggi lompatnya..hahhaha..nas, comey tw!

Berhenti rehat sekejap..makan biskut dan jajan semacam alam yang keluar dari beg ajaib ana..tapi beg ana dah jadi aquarium..hahahah..seb bek hp saya ok..wee~~

Wall climbing..rabat guna akar kayu..

Saya sampai puncak, ok!! Dia tanya..eh, perempuan ke? Poyo! Ingat tak boleh rabat ke? Terus dapat gelaran akak sado! 

Mesyuarat ahli tingkap surau..hahahhaha..baiknya nama..hilmi, cer posing molek sikit bagi tutup longkang tu boleh dak? Hilmi pon dok berkepit..hahahhaa

Sebelum balik, tak sah kalau tak bergambar ramai-ramai..thanx apis sudi bawak kitaorang masuk gua..

Thanx ikmal dan nas..

Thanx semua..

No comments:

Post a Comment